Μετά την 4η Ε.Δ.

Μετά την 4η Ε.Δ.

Τα πληρώματα έχουν ολοκληρώσει και το δεύτερο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή “Ελευθεροχώρι” μήκους 17,87 χιλιομέτρων, με τους Φιλιππίδη-Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) να σημειώνουν για τρίτη φορά σήμερα τον ταχύτερο χρόνο και μία διαδρομή πριν το τέλος, να έχουν δημιουργήσει διαφορά που ξεπερνά το 1 λεπτό.

Τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στη διαδρομή σημείωσαν οι Βελάνης-Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι όμως βρίσκονται πιο πίσω στην κατάταξη, εξαιτίας του κλαταρίσματος που είχαν στο πρώτο πέρασμα. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης παραμένουν οι Χαλκιάς-Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) και στην τρίτη, οι Σπανός-Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4). Στην 4η θέση διατηρούνται οι Ζούνης-Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4), ενώ οι Παλαιολόγος-Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) που βρίσκονταν στην 5η θέση αλλά αντιμετώπιζαν πρόβλημα με το διαφορικό, έχασαν περισσότερα από 10 λεπτά λόγω μηχανικού προβλήματος που δεν έχει αποσαφηνιστεί αν αφορά στο διαφορικό ή όχι.

Αλλαγές είχαμε όμως και στην κατάταξη της F2. Οι “Pazonen”-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris C6-A5) βρίσκονται πλέον στην κορυφή της κατηγορίας και στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, αφού λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό, εγκατέλειψαν από ακρόμπαρο οι πρωτοπόροι Θόδωρος Τσάκαλος-Ηλίας Αγγελής (Toyota Yaris, C6-A5). Στη δεύτερη θέση της F2 βρίσκονται πια οι Θανάσης Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος (Toyota Yaris, C6-A5), ενώ ακολουθούν οι Καρέλλης-Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11) και “El Nak Jr.”-Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5). Σημειώνεται, πως εγκατέλειψαν τελικά και οι Αναγνωστάκος-Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7), μετά τα προβλήματα με το ρετάρισμα και το κιβώτιο ταχυτήτων και οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Γιάννης Κόλλιας (Citroen Saxo VTS, C5-A6) από σπασμένο άξονα.

Απομένει μία Ειδική Διαδρομή (Ρεγγίνι-Καρυά ΙΙ) και 18,52 αγωνιστικά χιλιόμετρα για την ολοκλήρωση του αγώνα και τον Τερματισμό στις 15:32, στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.

Αποτελέσματα: www.infomega.gr/live