You are currently viewing Προηγούνται οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας μετά από 3 Ε.Δ.

Προηγούνται οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας μετά από 3 Ε.Δ.

  • Post author:
  • Reading time:1 mins read

Το 33ο “Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς” Ράλλυ Φθιώτιδος βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, αφού τα πληρώματα έχουν ολοκληρώσει τις 3 από τις 5 Ε.Δ. του αγώνα, με τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) να έχουν το προβάδισμα.

Το δεύτερο σκέλος του 5ου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ ξεκίνησε το πρωί, με το πρώτο loop των Ειδικών Διαδρομών “Ελευθεροχώρι” και “Ρεγγίνι-Καρυά” μήκους 17,87 και 18,52 αγωνιστικών χιλιομέτρων αντίστοιχα. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) έχουν το προβάδισμα, με σημαντική μάλιστα διαφορά, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο Ειδικές Διαδρομές της ημέρας. Στη δεύτερη θέση, βρίσκονται οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4), ενώ τους ακολουθούν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4). Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4), τη στιγμή που στην 5η θέση της κατάταξης φιγουράρουν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8).

Όμως, αρκετά είναι τα πληρώματα που είτε έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα είτε έχουν εγκαταλείψει την προσπάθειά τους. Οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) είχαν κλατάρισμα πίσω δεξιά στην πρώτη διαδρομή της ημέρας και έχασαν σχεδόν 7 λεπτά. Ο λόγος ήταν ότι ναι μεν σταμάτησαν για να αλλάξουν το ελαστικό, όμως παράλληλα ήθελαν να επιλέξουν το κατάλληλο σημείο ώστε να μην εμποδίσουν ούτε κατ’ ελάχιστον τους συναθλητές τους, ενώ όταν ήταν έτοιμοι να ξεκινήσουν έχασαν περαιτέρω χρόνο, με σκοπό να αφήσουν τους Λευτέρη Αλυγιζάκη-Παναγιώτη Καϊτατζή (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) να περάσουν, ώστε να μην καταστραφεί ο αγώνας τους μέσα στη σκόνη. Μια στάση που δείχνει την άψογη αθλητική συμπεριφορά των Βελάνη-Βελάνη! Από την πλευρά τους, οι Αλυγιζάκης-Καϊτατζής στάθηκαν επίσης άτυχοι, εγκαταλείποντας πριν την ΕΔ3 με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου τους. Ακόμη, στην ίδια Ειδική Διαδρομή τέθηκαν εκτός οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4), όταν έσπασε το ψυγείο του αυτοκινήτου τους με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα στον κινητήρα ενώ εκτός τέθηκαν και οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) μετά από 2 κλαταρίσματα στην ΕΔ2.

Στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, βρίσκεται το πρώτο πλήρωμα της Κατηγορίας F2 για αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς. Ο λόγος για τους Θόδωρο Τσάκαλο-Ηλία Αγγελή (Toyota Yaris, C6-A5) που έχουν σημειώσει και στις δύο Ειδικές Διαδρομές του πρώτου loop, τον ταχύτερο χρόνο για την κατηγορία και είναι ταχύτατοι ενώ πίσω τους, με διαφορά 15,47 δευτερολέπτων βρίσκονται οι “Pazonen”-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5), που κινούνται επίσης σε πολύ γρήγορους ρυθμούς. Την τριάδα της F2 διαμορφώνουν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11), με το αυτοκίνητό τους να μην “βολεύεται” ιδιαίτερα στην πρώτη σημερινή διαδρομή. Οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7) αντιμετωπίζουν πρόβλημα τόσο με τον κινητήρα που ρέταρε στην ΕΔ3 όσο και με το κιβώτιο ταχυτήτων, χάνοντας έτσι το προβάδισμα που είχαν μετά την ΕΔ2 και πέφτοντας στην 4η θέση της F2. Ακόμη, οι “El Nak Jr.”-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) που βρίσκονται στην 5η θέση της F2 αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort, C3-E11) συνεχίζουν να έχουν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους, ενώ στο δύσκολο διήμερο προστέθηκε και μία σπασμένη εμπρός ανάρτηση.

Τα αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή βρίσκονται στον χώρο της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας για επισκευές και ανασυγκρότηση και ακολουθεί το δεύτερο πέρασμα από τις Ειδικές Διαδρομές “Ελευθεροχώρι” και “Ρεγγίνι-Καρυά”, με το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο να ξεκινά την ΕΔ4 (Ελευθεροχώρι ΙΙ) στις 12:59.

Αποτελέσματα: www.infomega.gr/live