You are currently viewing Μετά την 1η Ε.Δ.

Μετά την 1η Ε.Δ.

  • Post author:
  • Reading time:1 mins read

Το 33ο “Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς” Ράλλυ Φθιώτιδος ξεκίνησε πριν από λίγη ώρα με την Υπερειδική Διαδρομή “Λαμία”, που διεξήχθη στο ΧΥΤΑ Λαμίας και είχε μήκος 3,7 χιλιόμετρα.

Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης (φωτ.)-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), ενώ τους ακολούθησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) και Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza N15, C2-N4). Στην F2, τον ταχύτερο χρόνο σημείωσαν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Ηλίας Αγγελής (Toyota Yaris, C6-A5), που όμως δέχθηκαν ποινή 10 δευτερολέπτων για καθυστερημένη άφιξη, με αποτέλεσμα στην κατάταξη της κατηγορίας να προηγούνται οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11) και να ακολουθούν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7).

Σημειώνεται, ότι οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) χτύπησαν σε μια πέτρα με αποτέλεσμα να προκαλέσουν μικρό πρόβλημα πίσω αριστερά στο αυτοκίνητο, ενώ οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4) αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο του αυτοκινήτου τους από τα μισά της ειδικής διαδρομής. Στην F2, οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000, C3-E11) αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την 3η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και παράλληλα είχαν μια μικρή έξοδο ακριβώς πριν από το Flying, ενώ οι “Pazonen”-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5) είχαν τετ-α-κε στην τελευταία στροφή με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο.

Αποτελέσματα: www.infomega.gr/live