7ο AUTOVISION ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΜΠΡΑΛΟΥ – Το δεύτερο πέρασμα ολοκληρώνεται με τα Ιστορικά αυτοκίνητα

0
905

ΩΡΑ 13.56

Όπως φάνηκε και από τους χρόνους στην F2, το οδόστρωμα στεγνώνει ολοένα και περισσότερα. Το δεύτερο πέρασμα ολοκληρώνεται με τα Ιστορικά αυτοκίνητα, όπου οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR,3-D4,3000) σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, ο οποίος είναι ως τώρα ο 8ος ταχύτερος στο δεύτερο πέρασμα, σε άτυπο επίπεδο γενικής κατάταξης. Το πλήρωμα της Porsche πέρασε επικεφαλής στα Ιστορικά, με τους Γιώργο Μουρτζούκο-Νίκο Καραδημήτρη (BMW 2002, 2-C3-2000) να ακολουθούν.

ΩΡΑ 13.35

Αλλαγές έχουμε στην κατάταξη της F2. 

Με την κατάσταση του οδοστρώματος να αλλάζει διαρκώς, είχαμε αλλαγές και στην κατάταξη της κατηγορίας. Οι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo, C6-N2) έχουν σημειώσει ως τώρα τον 6ο χρόνο σε επίπεδο γενικής και πέρασαν στην κορυφή της κατηγορίας F2. Το δεύτερο χρόνο της F2 σημείωσαν στην ειδική οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5) και τον τρίτο χρόνο στην ειδική, έχουν πετύχει οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo, C6-N2). Μετά το δεύτερο πέρασμα λοιπόν, τους Σύλλα-Κουκλιαμπή ακολουθούν στην κατάταξη της F2 οι Αποστόλης Τσιλίκας-Κωνσταντίνος Μίχος (Opel Manta, C3-E11) και οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo, C5-A6), οι οποίοι απέχουν 2,8 και 4,39 δλ. από την κορυφή της F2. αντίστοιχα.

Ενδεικτικό της μάχης στην F2, είναι το γεγονός ότι οι πρωτοπόροι απέχουν από τους 8ους της κατηγορίας F2 μόλις 22 δευτερόλεπτα, με το ενδιαφέρον ενόψει του τρίτου περάσματος, να κορυφώνεται!

ΩΡΑ 12.42

Τα πρώτα πληρώματα ολοκλήρωσαν το δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή. Όπως ήταν φυσικό οι χρόνοι έχουν ανέβει σε σχέση με αυτούς του πρώτου περάσματος, λόγω της βροχής που δυσκόλεψε τις προσπάθειες των αγωνιζόμενων. Οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) έχουν σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο ξανά, έχοντας δημιουργήσει διαφορά 24,4 δευτερολέπτων από τους Παναγιώτη Καμπύλη-Γιάννη Μπεσλίδη (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) που είναι δεύτεροι τόσο στην ειδική διαδρομή, όσο και στη γενική. Την τριάδα, συμπληρώνουν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), οι οποίοι ξεπερνούν οριακά τους Στέφανο Καμιτσάκη-Σπύρο Κολτσίδα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4).
Επιστρέφοντας στο 1ο πέρασμα, ταχύτεροι στα Ιστορικά που συνάντησαν εντελώς βρεγμένο οδόστρωμα ήταν οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002 ti, 2-C3-2000), εμπρός από τους Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR, 3-D4-3000) και τους Παναγιώτη Παραδείση-Κωνσταντίνο Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000, 3-D3-2000).

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ